Realizace

Od konceptu k realitě: jak vznikl nový design webu pro Revolt.BI
Lukáš Haubelt | 5. 2. 2024

Konzultačně implementační společnost Revolt.BI, specializující se na analýzu dat, přistoupila k výzvě redesignu svých webových stránek. Původní web již neodpovídal současným standardům, jak z hlediska vizuální identity, tak výkonových parametrů. Cílem agentury Brand Boost bylo vytvořit moderní, přehledný a uživatelsky přívětivý web, který …


Jak na efektivní práci s marží díky aplikaci Pricing Fox
Lukáš Forejt | 19. 5. 2023

Dosažení optimální marže a ziskové cenotvorby představuje výzvu pro malé, střední, ale i velké e‑shopy. Seznamte se s případovou studií a objevte jednoduché a cenově dostupné řešení. Jaké výhody přeceňování v Pricing Foxu klientům přináší, vám prozradí Lukáš Forejt ve spolupráci s Pricing Fox od Mergada.


Jak za pomoci edukace prodávat bazénovou chemii
Samuel Beniak | 30. 12. 2022

Bazénovou chemii potřebuje každý, kdo má bazén nebo vířivku. Není to přirozeně tak zajímavý produkt a lidé často nevědí, jak to, co si koupili, správně využít. S naším klientem Chlorito.cz jsme se rozhodli spojit vzdělávání s prodejem.


Dokáže reality show vytvořit influencera?
Samuel Beniak | 23. 12. 2022

V Brand Boostu je naše guilty pleasure sledování reality show. Když se ke všemu naše kolegyně Tamara přihlásila do Love islandu, bylo jasno, vytvoříme case study. Přijďte si přečíst, zda k vytvoření influencera stačí samotná reality show a jak ovlivňuje růst sledujících.


Jak z influencer marketingu udělat další (plnohodnotný) výkonnostní kanál?
Lukáš Haubelt | 22. 12. 2022

Najít nový výkonnostní kanál v marketingu je téměř nemyslitelné, ale naděje umírá poslední. Přijďte si přečíst, jak jsme pro několik klientů vytvořili další výkonnostní kanál z influencerů, který přináší velké prodeje.


Počasí vám ušetří náklady a zároveň vydělá peníze
Lukáš Haubelt | 7. 10. 2022

V době, kdy maloobchodníkům nadejde sezóna, je téměř nezbytné připravit kampaň, která pomůže dosáhnout lepších zisků. Na první pohled je to poměrně jednoduché. Nastavte rozpočet, vyberte pár online médií, přidejte nějaké offline věci a hurá, kampaň je v provozu.