Realizace

Jak na bannerovou reklamu: Klíčové kroky pro efektivní kampaně
Lukáš Haubelt | 18. 11. 2024

Bannerová reklama je stále jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak oslovit potenciální zákazníky online. Aby však byla skutečně účinná, je třeba zohlednit několik základních faktorů. V tomto článku se podíváme na to, jak vytvořit efektivní bannerovou reklamu, která přinese výsledky.


Nejlevnější způsob získávání cenných dat. Proč ho většina firem přehlíží?
Lukáš Haubelt | 23. 9. 2024

Využití vlastní databáze zákazníků pro zodpovězení klíčových otázek, nad kterými si lámeme hlavu, je nesmírně jednoduché, ale bohužel je to často firmami opomíjeno. Přitom jde o jeden z nejefektivnějších způsobů z hlediska poměru cena/výkon. V marketingu se …


Cesta k úspěchu - Rebranding a nové webové stránky pro Move To Delivery
Lukáš Haubelt | 30. 6. 2024

Moderní doručovací řešení Move To Delivery zajišťuje od roku 2020 doručování potravin, zásilek i zboží. Zásilky doručují i několik minut od objednání. Do světa Move To Delivery jsme vstoupili s výzvou vytvořit nejen novou vizuální identitu, ale také přehledné a atraktivní webové a náborové …


SEO povlecemevas.cz. Od pádu až k růstu stovky procent.
Lukáš Haubelt | 20. 6. 2024

Jak už bývá u řady klientů zvykem, to co funguje dobře, tomu se nevěnuje, to co nefunguje, tomu věnuje spoustu úsilí a energie, aby se zlepšilo. Tímhle špatným uvažováním přistupoval klient Povlecemevas i k SEO. To fungovalo jak má, tvořilo poměrně významný podíl na celkovém obratu, ale..


Navýšení obratu o 54 %, zatímco Temu padalo. Co si z toho vzít?
Lukáš Haubelt | 8. 6. 2024

Temu doslova rozvířilo vody nejen českého eshopového moře (nikoliv rybníčku, protože i samotný Shoptet v roce 2023 na svém webu evidoval přes 50 tisíc registrovaných eshopů). V této případovce se ale mrkneme za hranice na trh Maďarska, na kterém působí náš dlouhodobý partner a klient, Syntex.


Od konceptu k realitě: jak vznikl nový design webu pro Revolt.BI
Lukáš Haubelt | 5. 2. 2024

Konzultačně implementační společnost Revolt.BI, specializující se na analýzu dat, přistoupila k výzvě redesignu svých webových stránek. Původní web již neodpovídal současným standardům, jak z hlediska vizuální identity, tak výkonových parametrů. Cílem agentury Brand Boost bylo vytvořit moderní, přehledný a uživatelsky přívětivý web, který …


Jak na efektivní práci s marží díky aplikaci Pricing Fox
Lukáš Forejt | 19. 5. 2023

Dosažení optimální marže a ziskové cenotvorby představuje výzvu pro malé, střední, ale i velké e‑shopy. Seznamte se s případovou studií a objevte jednoduché a cenově dostupné řešení. Jaké výhody přeceňování v Pricing Foxu klientům přináší, vám prozradí Lukáš Forejt ve spolupráci s Pricing Fox od Mergada.


Jak za pomoci edukace prodávat bazénovou chemii
Samuel Beniak | 30. 12. 2022

Bazénovou chemii potřebuje každý, kdo má bazén nebo vířivku. Není to přirozeně tak zajímavý produkt a lidé často nevědí, jak to, co si koupili, správně využít. S naším klientem Chlorito.cz jsme se rozhodli spojit vzdělávání s prodejem.


Dokáže reality show vytvořit influencera?
Samuel Beniak | 23. 12. 2022

V Brand Boostu je naše guilty pleasure sledování reality show. Když se ke všemu naše kolegyně Tamara přihlásila do Love islandu, bylo jasno, vytvoříme case study. Přijďte si přečíst, zda k vytvoření influencera stačí samotná reality show a jak ovlivňuje růst sledujících.


Jak z influencer marketingu udělat další (plnohodnotný) výkonnostní kanál?
Lukáš Haubelt | 22. 12. 2022

Najít nový výkonnostní kanál v marketingu je téměř nemyslitelné, ale naděje umírá poslední. Přijďte si přečíst, jak jsme pro několik klientů vytvořili další výkonnostní kanál z influencerů, který přináší velké prodeje.